sad but true

Okej tänkte berätta en sak för er som jag tycker är asdåligt. (allvarlig)

Lovet har gått för fort!

Visst, jag har tagit tillvara på det.. kanske därför det gått så jävla fort? Man borde egentligen bara sitta hemma och inte göra någonting för att det ska kännas längre och sen om man har tråkigt kan det faktiskt vara så att man..... längtar efter skolan (till vännerna) och då är det lättare att komma iväg!

och jag har ångest för morgondagen, tack vare att jag har en redovisning och jag vet inte vad jag ska säga. Efter det så har jag Engelska och det tar verkligen emot att säga ska ni veta. Jag hatar henne!

Men sov så gott och idag får ni ingen bild! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0