sömnproblem

MJAAAAAAAAAO
japp, jag har tråkigt. jag mår bättre nu efter tagit en magnecyl. gött det iaf (y) hoppas det håller sig såhär, hörde nått om någon influensa ja :o att man vaknar med halsont, har det i några få dagar, sen kommer det tillbaka efter några dagar osvosv :o hållt på i över en månad, då ska man typ få pencilin eller nått.. fatta inte riktigt och säkert inte ni heller med min förklarning xD

alltså, jag behöver verkligen sova. Jag kan inte sova.
varför har jag ingen aning om, tar minst två timmar innan jag somnar, och sen vaknar jag alltid vid 6 och sen vid 9, då klarar jag av att sova en timme till :o så det blir ungefär 5timmars sömn för mig varje natt och har varit det i flera dagar nu. Jag tror jag ska börja knarka sömntabletter eller nått, frågan är bara hur jag ska övertala mamma som tror att jag kommer bli jätteberoende :(

ehm jag vet inte mer vad jag ska skriva, imorn funderar jag på att tvinga med mamma och kolla katt. beror på hur jag mår det, annars har vi ju alvedon x)
innan jag kilar så ska ni få jättevackra bilder på mig och syss!


Kommentarer
Postat av: hanna

ååh, en söt katt :D jag kan inte gosa med katter för då blir jag allergisk :( dummadumma mig :(

2010-07-26 @ 12:53:29
Postat av: marion

dumdumma dig :(

2010-07-26 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0