Sick like a dick

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
gårdagen var rätt bra fakitskt. fick mig: tshirt, trosor, ram, plattång, värmeskydd, parfym, pengar (till IDsmink och övriga att spendera) och presentkort på makeupstore! kan verkligen inte klaga!

förutom att jag är sjuk som en jag vet inte vad. inatt hade jag ont i örat att jag grät konstant i nästan två timmar, fyfan. dålig sömn fick jag också så sitter här och halvsover nästan! har fortfarande världens lock för örat så jag är halvt döv, ont i halsen och det bara snurrar i skallen!
men iaf, idag ska jag ta det lugnt. slå på en film kankse? men vilken? :o no idea!

tack för alla gratulationer(?) iaf. ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0