Pencilin?! :o

Jag kan verkligen inte bli frisk, sitter och väntar på att pappa ska ringa till vårdcentralen. Mamma tror jag måste få pencilin :( noooo! och jag har fortfarande lock för mitt öra, hmm jag hör ingenting nästan.. förutom tjutandes som jag fick efter att jag hade ont i örat. Det värsta är att mitt andra öra börjar värka ibland, jag hoppas verkligen inte att det blir samma sak där!

men iaf, jag ska bli frisk till helgen! det är ett måste, bara så ni vet (:
öhm.. finns ingenting att göra :( sitter och väntar på att klockan ska gå. och insåg precis att jag missade elit med en minut! annars sitter jag och lyssnar på escape the fate, vet inte hur länge sen det var jag lyssnade på dom?! kommer ihåg att dom spelades i min ipod när jag var påväg mot stan och skulle pierca mig :o ett bra tag sen det.

ska inte underhålla er längre ;) ha det superdupermegabra, för det har jag även om jag är sjuk!
btw så måste jag hämta min kamera hos elenor också, hmm blir ju nästan helt handikappad här :(

första bilden med piercing ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0