Joobbig dag

Min dag blev ungefär såhär:
vårdcentralen - min doktor kände på min mage, jag=jättekittlig börja skratta han fick wtf face. sen kolla han mina öron och ja mina blåsor! osvosv, fick med mig öroninflammationsrecept hem, så nu går jag på penicillin! tog blodprov och det visade att jag hade virus i mig, men ingenting som han riktigt visste va det var :o mer än att det förmodligen snart skulle vara borta.

kommer iaf hem och slår på en film: a cinderella story. ja ibland får man vara lite tjejig men det är så underbart söt :D sen åkte jag till hanna, vi var ute och gick och sen bakakde en kladdkaka som verkligen blev KLADDIG, men massagoood!
och nu sitter jag här och gör ingenting, kanske slåss lite med mitt internet men wth!

hörde att jag hitta en mycket gammal bild?


Kommentarer
Postat av: Milla

hahahaha "han fick wtf face"

det gjorde min dag <3

2010-07-27 @ 15:31:28
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0