Giiirltalk

La nästan precis på telefonen, blev lite girltalk med julia! tror det behövdes faktiskt, båda två hade lite på hjärtat, haha :p tycker det är massasynd att hon inte ska med till sunne! men jag förstår henne!

imorn kommer hanna hit så ska vi göra oss i ordning, jag har testat och kollat sminkningar idag.. haha ångest. kan göra en och välja kläder efter det, eller nått. jag kommer inte hitta/har verkligen inga kläder att ha på mig! det är jättejättejättejätteilla. MEN VET NI VAD? nej det gör ni inte..
jag kan ju tröstäta nu ;) sista penicillinet tog jag förut, byebye inte få äta på flera timmar :D (tog mig precis en geisha)

btw så var min tremänning här nyss, lilla hanna! ett år och är jättesöt med stora blå ögon :o jag hör inte mina öron... jag hatar bebisar, men hon var snäll och böla/kladda inte så det är okej ;) eheh
ska kila nu!


Kommentarer
Postat av: jules

tack för snacket. det behövdes! <3

BTW, sabina kommer till stan på tisdag! :D:D:D

2010-07-31 @ 00:17:35
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

<3

jag tror till och med att jag kan åka till stan på tisdag, en liten stund iaf! :D

2010-07-31 @ 00:46:09
Postat av: milla

HAHAHAHA "böla/kladda inte så det är okej" hahahahaha jag dör ...

2010-07-31 @ 01:25:30
Postat av: marion

hahahahhahaha, men vadå hon gjorde inte det. då kan dom nästan vara okej :D

2010-07-31 @ 02:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0