Ensam hemma/dygna/jaga aliens

Nu har mor och far lämnat mig ensam hemma, och jag tar det så jävla bra! haha (y)
ska dock upp till sommarstugan imorn dit dom har rymt eftersom mamma fyller år, men sen ska jag hem igen och ta vara på tiden att vara ensam hemma och tagga massagrejer :)

inatt ska jag dygna! :o oavsett om jag är ensam eller inte, men jag vill väl iaf försöka kunna skydda mig mot aliens om dom skulle komma! :u bara så ni vet det ;) haha, alltså nej.. aliens tar över mitt huvud, eller nej! (a)

kunde inte somna inatt, låg i minst 3timmar.. fyfan, sov hur länge som helst imorse kändes det som. Fick till och med sällskap av Buster också! Schysst att hunden tar upp hela sängen -.-

vart tog det fina vädret vägen? :o blir det åska idag så vettefan vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0