Shoppingdag!

Sitter nu på hotellrummet med pappa, morfar och kerstin. Mamma och Jessica är och hämtar en jacka :) Vi är klara med shoppingen för idag, ska bara in på en till affär som är där vi ska äta senare! Måste hitta en nyårsklänning vad det nu blir då.

Idag har jag köpt ah jag vet inte vad..
Tröja
Topp
Jeans
T-shirt (till rasmus)
*Hemligt* (till daniel)
Mysstrumpor
Mask

hmm, allt jag kommer på just nu men jag tror det var allt. Massanice!
nu ska jag feta mig lite med chips och jordgubbar ;)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Milla

fuck you jag vill också ha jordgubbar :o

2010-12-20 @ 21:35:58
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: M

omnomnom :D

2010-12-20 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0