new?

Ja som ni ser är det liiite annorlunda på min blogg :o haha pallar inte mer. Smågrejer som ska fixas som jag inte orkar eller hittar,
Millispillis kanske kan hjälpa mig lite snabbt? :D

Sista dagen på praktiken hos Carina idag, hon skulle hålla på att flytta och grejs och då ville inte jag vara ivägen. Så nu ska jag antagligen vara med pappa de tre sista dagarna! Så det ska nog lösa sig. Annars sitter jag här och är trött men glad för att jag nu har helg :) Ganska värt att vara "ledig - efter carinas arbetsdagar" på fredagar! Hon bjöd också på en kopp varm choklad, snälllllt!

Ska ner och kolla på tv och äta ananas nu!
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: millispillis

det kan jag vettu :D

2010-12-09 @ 22:53:57
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: J

Kom ner hit tidigare får du gå på praktik här, dela rum med mig :D Då blir du här en hel vecka :D:D

2010-12-10 @ 00:21:39
Postat av: Marion

Milla: good, msn någon dag! :D



J: haha det vore! :D

2010-12-10 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0