Tv, tv och lite mer tv.

Guuuud vad helgen har gått fort! Imorgon är det dags för skola igen, känns fortfarande som man har lov.

Vad har jag gjort i helgen då?
Kollat på när Daniel har spelat tv-spel heela dagen igår och halva dagen idag, plus köpt glass och kollat på Super 8. Den var heelt ok, men jag fick väcka Daniel imorse vid fem för jag drömde en cp mardröm om aliens (Super 8 handlade om det). Haha, jag ska inte kolla på sånt där ja!

Imorgon väntas skola igen som sagt. Håller verkligen tummarna för att det kommer vara så som alla nya kurser startar, hej och välkomna, gå och hämta era böcker och så slutar vi sen!

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, har skrivit en ny tisplan om mitt projektarbete så nu förtjänar jag att titta det sista på handbollen!

Ni får en gammal bild på min fis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0