LÖRDAG

Vaknade 500gånger imorse, men lyckades somna om varje gång (fram tills jag gick upp då) .. Åkte hem ganska tidigt eftersom mamma och pappa var i stan så jag åkte med dem vid 1. Hann iaf träffa Daniels ena bror en jättesnabbsväng, men aja trevligt!

Har varit duktig idag och klippt HELA vår gräsmatta. För FÖRSTA gången någonsin. OCH den är ganska stor faktiskt .. Tog mig drygt en timme.. menmen, lite som ett träningspass eftersom den är ojämn och man får springa hit och man får springa dit! Fick 200kronor också, för förra gången jag klippte och för denna :) Mamma är allt för snäll!

Nu sitter jag här och laddar hem revolution media, (som förövrigt inte vill fungera -.-) för att göra ett skolarbete mycket bättre än vad det blev! Hoppas jag! Har pluggat jättelite matte menmen, alltid något! Och nu sitter jag här i mammas mys tröja! Ikväll ska jag kolla på eurovision song contest, haha kommer tröttna efter en kvart som alltid. Men det är glassen till programmet som lockar! Hehe ..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0