Sanctum

Sitter och väntar på att mamma ska äta klart, vi ska snart lägga oss i sängen och kolla på Sanctum och se ifall den klarar av mina förväntningar!

Är iaf jävligt trött så sent i säng lär det inte bli, men innan dess hinner jag nog slänga i mig en muffins eller två! Gjorde det igår och dom blev heeelt perfekta! :D Tänkte bara ifall ni ville veta det ;) Peppar iaf imorn, och millisvanillis du måste komma! Om jag så måste släpa med dig :D

Ha en bra kväll och morgondag i skolan, jag hade tänkt sova såå skönt så jag ska tänka på er! Nej förlåt att jag är taskig, känner mig bara helt värd den där lediga dagen.
Pusspuss!

Filmen är inspirerad av en dramatisk händelse som Andrew Wight skildrar. En dykargrupp beger sig till Papua Nya Guinea för att undersöka de oåtkomliga undervattensgrottorna. De befinner sig hundratals meter under marken, men under deras verksamhet i grottorna bryter en tropisk cyklon ut. Dykarna blir fångade i det stora grottsystemet och tillsammans ska de försöka leta efter en väg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0