nanana

Dag 8 - Något jag ångrar

Egentligen ångrar jag jättemycket saker, men jag kommer nog inte på en enda nu som jag vill berätta om eftersom att jag också skäms över det. Men en sak är säker, jag lärde mig något av det och det är väl det som är huvudsaken?



Är sjukt trött och börjar verkligen bli förkyld, inte så peppande kanske. Har jävligt tråkigt också, och att sitta och läsa en bok hela tiden är lite utråkande så jag behöver lite variation.
Har spelat tetris på facebook, gick asbra i början sen började folk bli bättre och bättre så det blev svårt och stressigt! :( så jag ville inte spela mer haha.

Får se vad som blir ikväll, jag funderar nästan på att mysa framför tv:n för det har jag gjort mig förtjänt av idag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0