Död

Ledsen att jag inte skrev igår, hade knappt någon tid. Kom hem och åt och slängde mig i duschen och packade snabbt och åkte direkt till Daniel. Påvägen dit stannade jag på busstation i ungefär en kvart, på den kvarten höll jag på att få en gitarr i huvet av en alkoholist. tackdär. blev lite smårädd och gick ut.

Sov där inatt iaf, kollade på Up också, den var helt okej och söt :)
Men ah idag har jag varit i skolan och skrivit ett yrkesreportage och sen så hade jag hål i knappt 4timmar för att vänta på omprovstiden så jag kunde göra en engelska reading uppgift som jag missade. Det var ganska drygt faktiskt.

Nu är jag hur trött som helst och ganska nyhemkommen, så jag orkar inte skriva mer. Blir nog mer imorn eller nått. Känner att jag börjar komma in i den där jobbiga perioden som kommer 2-3gånger om året. Får se hur bra jag kommer igenom den nu.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0