Dream

Vakna upp gråtandes för första gången iår - check.

Drömde nog det värsta drömmen någonsin. Det var hela min familj, vi hade varit i Barcelona för att hälsa på Jessica. När vi skulle lyfta därifrån så började vi åka, sådär jättefort, jättelänge utan att lyfta. Och tillslut tog banan slut och där var det ett stup. Så planet krashade. Jag var den enda på hela planet som överlevde.

Fick ligga på sjukhus ett tag utan allvarliga skador, och åkte sedan hem mot Sverige igen. Kom hem till ett stort tomt hus, utan familj. Den enda jag hade kvar var Jessica men hon var kvar i B. för jobbet. Kände mig som tvingad till att bli vuxen och ta allt ansvar utan att jag var redo för det. Allt kändes så verkligt. Och var helt förstörd efter mamma, pappa, morfar, kerstin, farmor och farfars bortgång.

När drömmen slutade grät jag, när jag vaknade grät jag. Usch fyfan, det var hemskt.

Kommentarer
Postat av: jules

solförmörkelsen förstörde för oss alla <3

jag vaknade av att jag skrek och grinade. svinjobbigt.

2011-01-04 @ 15:57:06
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0