alla hjärtans dag

Får väl börja med att säga glad alla hjärtans dag!
Har inte sovit så himla bra inatt, vaknat stup i kvarten. Men jag tog mig upp imorse ändå, och nu är jag klar och redo för skolan. Men jag är rädd att mina mage ska vändas ut och in när jag är där. Skulle vara pinsamt som få :( Men jag ska försöka klara mig eftersom det är ingen fara än så länge!

Som sagt så är det ju alla hjärtans dag idag, och jag kan inte träffa Daniel :( menmen that's life, ska förmodligen ses imorgon istället. Så nej jag får inte bli sjuk!
Aja har hela morgonen gjort mig iordning och kollat på Boog och Elliot 2. Dock har jag missat mycket så jag fattade inte så himla mycket om jag ska vara ärlig. Sprang ju fram och tillbaka mellan spegeln och tvn!

Nu ska jag borsta tänderna och sen kolla på tvn lite till innan jag ska åka iväg till skolan.
Byebye!


hahaha så jävla snuygg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0