Underbara helg

Det är helg och jag är mätt som en plätt!
hade varit lite ironiskt om jag hade ätit plättar idag :) haha, fast jag åt kebab! länge sen och jag kom på att... det är inte så jävla gott ändå! Det är helt undebart med helg nu också måste jag erkänna, första helgen på länge som man faktiskt uppskattar.. eller hur?

börjar dra ihop sig, nästa helg äre fest igen. awesome!

har iaf idag varit i skolan, fick sluta tidigare p.g.a Helena hade migrän men det gråter vi inte för! :D kunde inte passa bättre.. nu försöker jag fixa till det lite på mitt rum vilket är väldigt svårt! Eftersom fönstrerna är nyuppsatta och ser hemska ut, detsamma med alla möbler huller om buller och allt damm!

ikväll är det planerat att träffa Hanna, Robert & Ramsus, vi ska försöka att inte dryga! Men vad finns det man kan göra? Deje har inte så jävla mycket att erbjuda, men vi får hare nice ändå. Får ni med ha resten av dagen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0