Bitter

Egentligen skulle jag sitta på jobbet nu och göra mitt första dygns/nattpass, men här sitter jag hemma i soffan sjuk. SÅ tråkigt att behöva sjukanmäla sig direkt när man börjat arbeta, hann i alla fall med två pass. Meeen nästa månads lön blir ju inte mycket bättre än denna eftersom det inte varit många arbetspass i juni. Är glad att jag ändå är ganska sparsam av mig och har ett sparkonto jag kan låna av, blir ju dubbla inkomster både i augusti och september så då har jag möjligheten att lägga tillbaka det jag tagit. Men det blir inga spontana utgångar eller fester i sommar. :( Däremot ska jag fira min sista sommarjobbsdag den 14:e augusti med att hoppa till David Guetta den 15:e. Och på mamis födelsedag, 20:e juli reser vi tillsammans med familjen till Stockholm och sover på hotell två nätter. Blir en liten minisemester med Daniel, annars jobbar jag under hela hans semester.
 
Lite bitter får man vara, har fasen varit sjuk i flera dagar nu och att jag i princip spenderat sex dagar ensam, då blir man rastlös. Sen var det också någon som ville sno saker i vår bil, så nu åker vi hyrbil också.. Saknar våran pua! Men annars så. Här kommer föresten en bild på vår nya familjemedlem Måns :* Doris börjar bli mer och mer imponerad av han varje dag som går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0