Stay high

Shit vad detta inte är min grej längre. Vad ens håller jag på med? 
 
Jag vet vad jag håller på med! 
Förra måndagen var jag på Karlstad universitet och hade min första dag i skolan inför tre år. Jag kom in på vård och stödsamordnarprogrammet och det känns som jag hittat rätt. Att plugga psykologi känns som helt rätt grej för mig. I alla fall nu. Vi har en grym klass! Nollningen har varit helt underbar. Jag har blivit jättesjuk och hostar varje minut. Men vad gör det? Jag älskar mitt liv just nu. Möjligtvis lite extra eftersom jag skriver på min fina macbook air. Helt förälskad. Tror Daniel hade lite serperationsångest från datorn när han åkte på jobbresa imorse! Perfekta hjälpmedlet till mina studier.
 
Det här är någonting jättestort för mig. Och det känns så jävla bra att ha en trygghet, att inte behöva fundera på hur min jobbsituation ser ut imorgon, om en vecka, månad, år? Hela den här sommaren har varit kaotisk. På alla sätt och vis. Arbete, familj och personliga skäl. Jag har gått igenom samma skit som jag gjorde för snart 8 år sedan. Och det är först nu jag förstår vad som hänt, ibland tar det sjukt lång tid innan man faktiskt reagerar, Har däremot väldigt fina vänner och en underbar pojkvän som alltid finns här för mig. ♥  
 
Jag ville bara skriva av mig lite och för att vara ärlig så är jag stolt över mig själv. Äntligen är det min tur! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0