back on track

Hej igen! Tänkte att jag skulle försöka komma igång att skriva av mig lite igen, får se hur länge det går denna gången.
 
Det har ju hänt lite sen senast, kan man ju säga. Jag har blivit timanställd på en städfirma och är garanterad arbete varannan helg. Har snart gått klart min tid på MiROi också tydligen, våren är här (lite blåsigare än vanligt). Och ja allt vad det är. Livet går på liksom och snart är det massor av 94:or som springer ut och tar studenten istället för mig. Inte alls avundsjuk, nej.
 
Håller på att uppdatera the sims nu så att jag har något tidsfördriv ikväll. Tänkte ta mig en tur ute eftersom jag börjat träna igen men magen spökar lite på mig så jag hoppar den idag. Och nu ringer telefonen, min man som ringer! Hörs da hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0