Old out, new in

Det var time för en ny design på denna blogg, pinsamt att ha gått media och har en mall som finns att välja på ;) inte okej!

Still halvt arbetslös, börjar förmodligen jobba på måndag nästa vecka om jag överlever upplärningen. Kommer förmodligen att arbeta efter ett egengjort schema, men vill ändå tjäna lite money så jag överlever hemma och slipper fjäska för mamma eller pappa när jag måste.

Påtal om money så har ju jag jobbat en hel vecka och får min första riktiga lön (om man inte räknar med 4-timmars arbetande) och ska även skicka in jobbgarantin, så i slutet av denna månad är jag inte lika råpank längre. Detta ska firas den 9:e november, i Karlstad, på nöjes, under maskinen ;)
 
Humöret är uppe! Slänger in en ny favorit också.
Hola!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0