Första mars

Idag vaknade jag brutalt upp ur en fin dröm, körskolan ville flytta min körlektion. Det slutade med att jag la in en imorgon istället? trots sjuka, fatta inte alls haha.

Har suttit ute lite i solen, skööönt! Sjukt fint väder är det i varje fall, tänkte ta en promenad men jag är nog för lat.

Första mars idag också, herrejesus vad fort det går! Fyra månader kvar i skolan liksom, hej och hå. Händer mycket denna månaden, både i skolan och på körskolan. Får hoppas allt går bra :) VILL HA KÖRKORT NU!! men det får ta den tid det tar.

Nu  tänkte jag faktiskt springa ut och ta kort inför mars till mitt projektarbete.
PUSS!

äääär kär i detta tights, tyvärr finns de inte i min storlek :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0