Student 2012

Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag har hunnit med hur mycket som helst. Studentresa till Magaluf, balen och studenten. Men det var ju för en månad sen, jag blir bara äldre och äldre ... hemskt! Nu har man ju i alla fall lyckats bli arbetslös och är inskriven på arbetsförmedlingen (tyvärr) håller på att leta jobb med min jobbcoach! Så helt still står det åtmindstonde inte.

Har hunnit hängt mycket med kompisar och min pöjk, igår var det spontan mysgrill här hemma och sedan lite bilåkning samt donken. Köpte en glass för att bota magvärk, som vanligt gör det underverk!! Men det vet väl alla som tycker om glass redan ;)
 
På lördag ska jag finnas till i parken i Forshaga, ska dit med lite folk och titta på (läs dansa till) top cats! Inte direkt för att jag gillar den musiken, men det kan vara kul ändå! Sen redan på tisdag så ska jag fika, hälsa på kattungar (tror jag?!) och sen får man hålla sig nykter resten av kvällen! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0