Missade 1337 med en minut :(

Inviger sista terminen med halsont, men det var skönt för det var mördaridrott idag så jag kunde skippa den! Får ta och hoppas att den försvinner nu iaf.

Började med att avsluta religionen idag, vg i slutbetyg så jag är nöjd! Sen slutade vi vid halv 12 så det var bara att bege sig hemmåt. Och nu sitter jag framför tvn och vill göra om min bloggdesign men det är helt cp och behåller saker jag har på denna trots att jag tar ett helt nytt tema. Livet är inte lätt alltså! Skulle också jobba lite på mitt projektarbete men det sket sig eftersom vi har cs5 i skolan och här har jag bara cs3 så det ville inte fungera.

Imorgon har jag sovmorgon, men slutar klockan fem! Fet ovärd dag för min del med tanke på att jag är klar i grafisk fast vi ska hålla på med uppgiften i två veckor till. WOHO.
Märks på humöret nu att man inte sovit mer än fyra timmar inatt, blää. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0