I was fighting you in my room

Hämtade ut mitt H&M paket förut, lycklig! ♥

Trots att det är fredagen den 13:de så har det gått skapligt bra idag ändå. BORTSETT från att jag failade med att ställa mitt alarm igår så jag och Daniel vaknade av hans mamma som väckte oss när vi skulle ta bussen om fem minuter. Men vi fick skjuts in! Sen väl i skolan satt man ungefär hela förmiddagen och gjorde ingenting tills vi fick en ny ganska fet uppgift vi skulle göra, bara för att vi hade tid. Men fick sluta tidigare!

Så nu är jag hemma och är mycket mätt och belåten.
Blir till att lägga sig tidigt för jag kommer inte orka vara vaken mycket längre till om jag inte piggnar till. Möjligtvis kanske händer av en sockerkick, eftersom att idag får jag äta godis! Det där med träningen kommer igång tills min förkyldning väljer att bryta ut helt så att jag kan bli frisk, istället för att gå o va små snuvig.

Nuuuu får jag inte till ett bättre avslut på detta hela, så hejdå!

Lille jag på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0