fuckyeah

Och så var helgen slut ja ..
Men idag vaknade jag upp bredvid en trött kille, tur att jag kan vara världens elakaste på morgonen! Låg hela förmiddagen framför tvn och chillade lite fram tills Daniel skulle åka. Efter det tog jag och mamma en powerwalk i en timme, söndag standard!

Har mestadels gjort klart mitt arbete i naturkunskapen så det är sköönt! Var någonting på tv:n klockan åtta som jag ska titta på. Men innan dess hade faktiskt jag tänkt att bädda rent min säng! Dags att börja nu med tanke på att det tar år och dar att bädda den.
Och nu ska jag ta ur tummen ur röven och faktiskt göra det ..

Note to myself:
Spela gitarr - textkommunikationsläxa
Mer random kan det inte bli ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0