You mean the world to me and belive that it's true, I love you

Nu hade jag tänkt mig att sätta mig i sängen, med musik i öronen och en tidning i handen. Ha lite tid för mig själv, lite tid att inte tänka.

Inatt väntas den kallaste natten under denna vinterperioden, synd att jag inte får ha min egna pojkvän som element inatt. Ska vira in mig tusen varv i täcket istället och låtsas att han är där! Får se om det fungerar bra.

Idag har jag faktiskt tagit det lugnt med Daniel tills han åkte hem, sen har jag mer eller mindre chillat och spelat lite spel. Kollat på melodifestivalen, heeelt sjukt att vissa låtar ens kan vara med, funderar på hur vissa tänker! Men trots att jag inte är sådär överlycklig att just dead by april var med i melodifestivalen tyckte jag verkligen om låten, i och för sig älskar jag alla deras låtar för jag hittar alltid något att relatera till och binda ihop massor av minnen med dem. Det är något bland det finaste jag vet.

Men nu ska jag lägga mig,
puss o kram o nyp i stjärten!

var mycket mer effektiv med bilder för ett år sedan,
denna är tagen februari - 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0