Wish this never ends

Godmorgon!

Tisdag idag, gillar lov så man kan sova länge. Ska väl inte vara hemma sådär jättelänge innan jag åker in till stan, tänkte sätta mig lite på körskolan och göra lite faser och sedan åka till Daniel.

Igår hade jag i alla fall en bra dag, körlektionen gick bra så jag bokade halkbana och riskettan. Träffade Erika där så vi gick och åt mat på mitticity, goda äggnudlar. Pratade lite och så! Sen när jag tog bussen hem gick jag av vid Hanna, jag och Erika var inbjudna på trerätters där av henne och Nathalie. Omnomnom. Var inte direkt hungrig igår med andra ord. Mysig kväll!

Blir förmodligen liknande Valborg i Deje som förra året. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0