Only a few days left

Som ni märkt är helgen över och skolan har dragit igång igen! Sista veckan innan sportlovet, det ger en lite slutenergi. Igår hade jag prov, och det kändes inte alls bra. Men vad gör det om hundra år?

Har gått tredje teoriomgången nu och imorgon är den fjärde. På måndag har jag min första körlektion och ja, vad kan man säga? Operation körkort är numera igång! Det känns otroligt skönt!

Just nu är jag trött på skolan, trött på kylan och trött på min vardag. Vill göra något, bryta mönstret lite. Bara ha någonting roligt och mer ovanligt inplanerat. Men ja, nu media som jag är stör jag mig på att jag skrivit ungefär lika mycket i varje stycke (förutom detta eftersom jag började skriva såhär..) Kunde ju inte låta det se ut så, hatar det! haha

(hatar också "haha" horungen)

Nu ska jag ner och blåsa håret, rengöra ansiktet och borsta tänderna. Sen kryper jag ner!

tid för klippning också så slitet håret är, frågan är bara "orginal" klippning eller lång page?
samt hårfärg också, hårt liv man lever i


Kommentarer
Postat av: Milla

haha cp du är <3 media skadar en för livet :(

2012-02-22 @ 23:25:32
Postat av: Marion

kan ju inte ens skriva längre utan att tänka på placering haha :(

2012-02-25 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0