Old out new in

Min dator håller på att lagga ihop, grafikkortet är helt åt helvete. Men det var en jäkla timing att pappa har lagat klart en dator som jag ska testa i några dagar från och med idag. Ska passa på att lägga ihop alla jävlar kablar då också, det är ett helvete bakom datorn. En mac skulle ju sitta fiiiint.

Jaja, det är i alla fall helg. Och idag köpte jag ännu en studentfestbiljett Andra mars och sjunde mars, en på tempel en på nöjes. Ska bli så jäkla roligt! Mindre kul att komma bakis till skolan, men det är det totalvärt.

Nu ska jag ignorera filosofiboken, kommer gå ovanligt lätt.
Puss!

såhär såg det ut förra gången jag var ute, hahaha för över ett halvår sen! skäms nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0