oh nana

Ja, man har ju en blogg också. Har jag glömt i några dagar!
Idag har jag i alla fall varit på min första teoriomgång, det gick bra och snabbt så det var skönt. Jag vet ju i alla fall vart jag ska befinna mig under sportlovet kan jag lova. Ska boka min första körlektion på onsdag också så är lite smånervös haha!

Jaja, händer inte så mycket. Helgerna bara drar förbi! Men igår åkte jag och mamma till stan så jag kunde köpa nya vårskor och så. Blev inget mer än så. Och idag köpte jag studentbiljett till 100-dagarsfesten! Hoppas det blir roligt nu :)

Nu ska jag skicka in min historiauppgift och sen ska jag läsa i körkortsboken, får väl passa på medan jag ändå orkar och inte tröttnat!

saknar sommaren. tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0