"Draw something"

Eftersom Daniel har lämnat mig för denna helgen har jag en ganska tråkig kväll. Tycker alla kan gå in och ladda hem appen "Draw something" och spela med mig. TACK!

Har kört till Bergvik idag, familjen var sugen på att åka på bokrea och jag införskaffade mig ett mobilskydd så den inte skadas mer än vad den redan är. Fint ljuslila, billigt å bra - det är så det ska va! (DET DÄR KAN FÖRETAG GÖRA SIG EN SLOGAN PÅ!!!)

Imorgon väntas en tur till farmor och farfar i Ekshärad, tänkte följa med och hälsa på. Hoppas jag får mat haha :D

saknar denna dagen något enormt.


Kommentarer
Postat av: Millis

finaste slogan jag någonsin hört!!

2012-02-28 @ 02:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0