Wohohoho

Här var det dött ...

Är mer eller mindre ledig så jag borde ha tiden att blogga, men det har jag inte! Tonvis med skolarbete, men har fått lite avbockat som körkort, en inlämning som skulle varit inne för typ tre veckor sen och också två textutkast. Men det är ointressant!

Något mer intressant är att jag hämtade ut mitt körkort förut, måste bara säga HAHA på bilden. Cp att man kan vara så ful. Och ni som ska ta körkort, skriv STORT, synns knappt annars.

Har drömt så himla mycket inatt, varav att jag körde på en vit fet bmw när jag skulle parkera - men jag smet. Känns bra?

trodde sommaren var påväg fram tills igår .. men idag verkar det vara på g igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0