Explosions in the sky

Goo söndag!
Idag är jag glad över att ha gjort alla inlämningar som ska vara inne under veckan osv, mår inte bra alltså. Illamående och extrem huvudvärk, har typ luggit i sängen hela dagen. Förhoppningsvis är det väl bättre till imorgon så jag kan komma iväg till skolan. Tänkte sova bort lite tid nu och hoppas att det försvinner snabbt.

Annars så är jag smått panikslagen då min projektarbetesfil har blivit skadad = om jag har riktigt otur så får jag göra om allting. Tror dock att det går att lösa skapligt bra, tänkte fråga kung håkan som kan allt.

Hoppas alla haft en fin helg, puss.

F7e388105879db2dd0d8e21565efdf75_large

Ed Sheeran – The A Team
Explosions In The Sky – Your Hand In Mine


Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 19:31:20
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0