Wooork

Sitter och inväntar tiden på att få cykla upp och jobba! Igår gick det faktiskt jättebra, det är faktiskt kul att ställa upp varor! haha. Nästa vecka ska jag t.o.m få testa på kassan, Elaine vill nog döda mig! haha nej men det ska nog gå bra det med :) Lite kul att få göra lite annat också, och testa på saker! Dagen igår gick jättesnabbt, hoppas på det idag med. Jobbar 09.00-16.00 så det är bra arbetstider. Har en timmes lunch på det också, men det är så drygt att jag bara tar typ en kvart :p

Aja fördröjer tiden med datorn, as usual .. haha facebook! Men det är inte så många som är inne och skriver så intressanta saker där nu faktiskt så det blir drygt det med.
Nu hade jag tänkt att ta en panodil, borsta tänderna och sätta på mig kläderna så kan jag nog cykla sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0