Weekend

Åkte hem tidigare från jobbet idag med tanke på min förkyldning som aldrig vill släppa. Imorse hade jag typ slemhosta och då vill man ju liksom spotta efter (inte det mest fräscha inlägget jag gjort kanske .. ) Men så iaf, det jag spottade upp var bara rött. Så kände inte för att vara kvar och anstränga mig för mycket och låta det bli värre. Eftersom jag inte har en aning om vart det kom ifrån .. men jag mår bättre nu i varje fall.

Ska åka hem till Daniel nu, sen ikväll ska jag, han, Julia och Patrik ut och äta på en restaurang. Så det ska bli mysigt :) Nästa helg spelar dead by april på nöjes också, och jag måste bara dit.
Tänkte bara skriva lite så ni vet vad som händer och så! Imorgon tar jag bussen hem skapligt tidigt (kanske blir att Dannebanne följer med också.) så åker vi till Jessica för hon ska öva lite mer på mig och mamma :) Inga fel!
Ha en bra helg, så får vi se om jag skriver mer. Men nu måste jag sluta för nu håller gibson på att äta mina fingrar för att jag skriver ... ajjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0