Something and nothing

Godmorgon!
Haha började med att rapa i takt med musiken, jag är så fräsch ibland. haha! Men har precis ätit frukost, och just nu lyssnar jag igenom Dead by aprils nya album och det verkar awesome än så länge.

Idag väntar en ny dag på jobbet, min chef pratade med mig om sommarjobb igår också! :D Ingenting är liksom säkert än, men hon ville att jag skulle söka dit när tiden är inne. And I will! Känns typ som det är det enda jag ser fram emot eller nått, allt är så konstigt. Vet inte riktigt vad jag vill längre, med typ allt. Vet att jag inte vill tillbaka till skolan iaf.

Nej jag har inte riktigt tid att sitta här nu, ska dra på mig lite mascara och borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jules

varför vill du inte tillbaka till skolan? :s

2011-09-22 @ 19:08:39
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0