Sjukling

Halsontet har lagt sig, men istället är jag helt täppt i näsan att jag inte får någon luft eller känner någon smak, nivet sådär vanligt det blir när man är förkyld. Blev inget jobb idag och kommer inte bli imorgon heller känner jag nu. Vill inte gå upp dit och smitta hela deje ju! haha

Nej men ska ta och lägga mig och se ifall det är något bra på tvn, om inte ringer jag min tönt och sover efter det :)
Hoppas ni andra är lite mer pigga och friska än vad jag är iaf :)

jag och Daniel har förövrigt fundrat och pratat på att åka upp till Göteborg någon helg nu framöver för att hälsa på Jessica. Mamma kanske blir med också :) Såhär såg det iaf ut förra gången jag satt på tåget dit med mamma och Jessica, första helgen efter skolstarten i 1:an! Guuuud vad gammal jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0