Och fortfarande sjuk

Kalaset igår blev bra och jag fick mig lite behandlingar av Jessica som har tränat på mig. (hon går en utbildning till hudterapeut (?) ) så hon har färgat mina ögonbryn och fransar och fixat mina naglar. Bäst syster iaf!

Idag då, vaknade upp bredvid bästa. Sen så lämnade vi av Jessica vid tågstationen för att sedan åka till Ikea. Köpte ingenting förutom en kudde! Sen bärde det av in till Bergvik för att köpa mat och fixa nässpray till mig. Fortfarande förkyld och det har börjat gå till bihålerna, så såfort jag lutar mig värker hela ansiktet. Men jag ska försöka komma till skolan imorgon iaf för att ha filosofi iaf.

Hoppas ni har det bra iaf :) Och nu så hade jag tänkt mig att gå i duschen och sen parkera mig framför tvn resten av kvällen. Men jag är så jävulskt trött att det blir sängen tidigt för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0