My friday

Kort arbetsdag - SKÖNT! Sista var det också, min chef hade plockat ihop en hel påse med grejer som innehöll: Cola, Chokladkaka, Geisha, Chips, Tidning, Body lotion, tvål, rollon, hårspray och läppsyl. Awesome!

Är dock väldigt trött nu, kom precis ut ur duschen. Var ute och gick någon timme med Rasmus också, så jag kom hem strax innan tio. Efter lång promenad, nerbuttande i ett dike och kramp i tån är jag nu redo för sängen! Imorgon så åker jag mamma, pappa, Jessica och Camilla ner till Arvika för att gå på marten där. Ser jag fram emot mycket! :) Ha en go natt!

Kom också fram till att det var roligt att fota just detta som är ..

dricka i ett glas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0