Äntligen!

Idag mår jag mycket bättre än de andra dagarna, men inte heelt tillräckligt bra för att åka upp och jobba eftersom jag skulle behöva ta upp en näsduk var femte sekund ungefär.

Gör lite nytta hemma idag istället, städar lite åt mamma eftersom att pappa ska ha kalas här imorgon för ungefär 20 personer (vet inte hur vi ska få plats men ...) så vi måste ju städa och pappa kan ju inte städa utan bara skräpa ner. Det är det han är känd för typ! haha, typiskt killar. Min man ska kunna hjälpa till att städa iaf, hur det nu kommer att gå. haha

Nej men lite dator, lite tv emellanåt så att jag inte anstränger mig för mycket så att förkyldningen kan försvinna någongång.
Under dagen kommer Daniel hit, sen imorgon är det ju kalas och på söndag har jag inte allt för mycket för mig vad jag vet än. Får se ifall Daniel fortfarande är här då :)
Ha en bra dag!

Buskatten har hållit mig sällskap genom att jaga disktrasan och dammsugaren!


Kommentarer
Postat av: Milla

hahaa säger detsamma, typiskt killar!

2011-09-16 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0