4 september

Nyss klämt i mig en pizza, en barnpizza dock. Men mätt blev jag!

Har varit så jäkla trött och seg idag
, känt mig helt bakis men kan man ju inte va om man inte druckigt sen .. 30 juli! Nej men jag har jobbat lite mera på mitt projektarbete och nu hade jag tänkt att ta upp tummen ur röven och småstäda rummet lite .. typ bädda rent och dammsuga och det får duga! Lyssna på lite paramore också, leva till baka till pip. Åh, får rysningar.

Tror det blir allt för idag, ska i säng i tid idag! För imorgon börjar jag med filosofi och psykologi .. kommer vara helt störd på måndagar på alla sätt! haha

tog mig friheten till att lägga upp en bild på Jessica och Mathias, fick ta kort på dem igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0