IKEA

Idag har jag övningskört till Ikea, sen åkte vi till Rusta för att leta mer tapeter till mitt rum, passade på att köpa choklad på Willys också. Sen åkte vi till PETS vid ilanda för att göra katten ännu mer bortskämd. Sen märkte vi att jag hade kört utan övningskörsskyt för den åkte av på vägen till Ikea. Var cool och körde till Forshaga utan skylt ändå för att sedan gå in och köpa en på macken! Körde sedan hem.

På Ikea fick jag med mig lite smågrejer, därav några saker tills det är min tur att flytta hemifrån. Åker alltid med något sånt varenda gång jag är där .. Sen någon bakform och två lådor till min hylla och en låda till att ha saker i under sängen! Ska snart köra Jessica till kils tågstation också, mycket övningskörning denna veckan!

Funderar på vad man kan göra på halloween, kommer väl inte ha någonting alls att göra. Sitta, ensam, hemma. Så mitt liv är nu för tiden.
Pösshäj /emo tjäj

Kommentarer
Postat av: Jules

Ska inte du till Elenor?

2011-10-23 @ 18:41:38
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: michelle

marion du ska med oss!!! boka biljett till sak noel! förfest i skåre!!!

2011-10-23 @ 21:27:57
Postat av: Marion

nee jag kan inte på fredag :(

2011-10-24 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0