I LOVE FRIDAYS

När man väl har slutat skolan kvart i fem! Idag fick vi faktiskt sluta kvart i fyra så det var skönt att komma hem skapligt i tid iaf :)

Har spenderat kvällen här hemma med mamma framför tvn, fast ja .. mamma har bakat bullar så jag har fetat mig lite med bulldeg. (Som förövrigt är mycket godare än de klara bullarna.) Sen har jag också varit superduktig och kollat igenom religionen lite snabbt med tanke på att jag tycker det är svårt.
Nu hade jag inte tänkt att bli vaken allt för länge till, ska upp i tid imorgon och åka till Munkfors med mamma för att hämta Jessica. Sen ska vi stanna kvar ett tag för vi skulle kolla på när Mathias körde bil eller vad det var .. haha allt för att få övningsköra lite!

Så hoppas ni har haft en bra fredag och får en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0