Cool after school

Skolan är gjord och är hemma än en gång!
Gick omkring på stan efter skolan med Julia och Hannah! De köpte lite grejer på partaj, sen gick vi runt lite .. råkade äta på donken också! Sen gick vi in på Carlings och jag blev förälskad i en tröja som jag köpte.

När jag väl kom hem så såg jag att mitt Nelly paket hade kommit, allt passade bra och jag är ännu en gång förälskad i min nya halsduk! Ska snart beställa hem grejer från Oriflame, men hade tänkt att hoppa i duschen nu!

Har också kommit fram till att jag tycker om regn, förutom när jag är ute! Men om man sitter i soffan och myser eller om man ska sova så är det typ det bästa som finns!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0