21:03

Kylan har verkligen börjat komma nu, snorhalt på vägarna, bilolyckor, sena bussar osv. Vintern är påväg, bara snön som fattas nu!

Idag var skolan väldigt onödig, men jag hade iaf idrott och som tack för det åkte jag hem och åt kakor efter svenskan. Och där försvann den träningen!

Nu ... borde jag läsa massa texter inför imorgon, men eftersom jag läste dem igår orkar jag inte göra det nu ikväll! Tog ett bad förut och kollade hur man skrev vissa texter, men blev inte smartare för det.

Hoppas att jag får lägga mig i en torr säng inatt, med tanke på att igår när jag lade mig så märkte jag att katten hade kissat i sängen (åtminstonde vill jag tro så, men det känns ändå rätt ologiskt.) Så det var bara att bädda rent och ta sig en snabbdusch.

Världens roligaste inlägg var det här också, not. Jag är för trött för att bry mig nu, händer för mycket saker för tillfället, både skolan, nära kära och allt annat. Skulle bara vilja krypa under täcket och gömma mig tills allting var bättre och över.
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: michelle

vi får ta o ses snart tycker jag! ha det bra! <3

2011-11-17 @ 18:37:53
Postat av: Anonym

det tycker jag också att vi får, fika på stan kan inte vara så svårt! :) Du med! <3

2011-11-18 @ 17:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0