11/11/11

(Undrar hur många som skrivit exakt denna rubriken idag ...)

Tre hela dagar sen jag bloggade, det är rätt länge för att vara mig! Vet inte ens vad jag har gjort för någonting ..

Men äntligen är det fredag igen, och jag har denna helgen som jag flera gånger sagt innan myycket att plugga på! Får se hur mycket sånt det blir, vill ha riktig helg :( Men jaja, helg som helg! Idag har jag haft grafisk i åtta timmar, och designade vin förpackningar, vilket var kul! Sen har jag åkt och hämtat Jessica på tågstationen, så det har varit full rulle hela dagen!

Skulle gjort en header till min loggbok blogg, meeen photoshop dampar såå det vill inte ens stänga ner sig..
Men på tal om mina fredagsproblem och sysslor så får ni ha en trevlig helg!

Snön är ju faktiskt helt välkommen nu för att ge oss lite mer ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0