TISDAG

Skolan gjord för idag, bara tre skoldagar kvar nu! En varav imorgon, och jag hoppas att jag får sluta efter provet och speciellt eftersom att jag är klar med allting! Meen man vet ju aldrig med skolan ..

Hade min sista mattelektion idag, aldrig mer ha stefan igen </3 Bästa läraren någonsin tror jag! Hade egentligen sista idrottslektionen idag också, men den sket jag i och åkte hem istället som resten av halva klassen! Mindre bra lärare i det kanske ..

Har verkligen totalälskat vädret idag, ville inte sitta i skuggan en enda stund (förutom i bussen) Passar på att försöka få färg nu när solen är uppe, kanske inte går så bra eftersom det varit jättedåligt väder ett bra tag. Menmen aja!
Nu ska jag vara en duktig mediaelev och försöka plugga lite på det lilla vi fått att plugga på, eftersom vi redan borde kunna allt annat.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0