TIRED

Kom in till stan två timmar innan jag började. Handlade först ett chillinne på H&M, sen hittade jag ett efterlängtat "brottarlinne" på bikbok. Sen köpte jag en ring på gina och en present till min syster som snart blir 22 ;)

Mötte upp Hannah och åkte till skolan och köpte smörgås och cola ♥ Hade sedan engelska för sista gången i hela mitt liv. Går ur med ett godkänt så det är inte fel! Inte efter den läraren iaf!

Nu har jag precis klippt gräset och blivit hundra kronor rikare. Hunnit duscha också faktiskt.. Trött som en tok, inte fått mig mycket sömn inatt inte! Imorgon börjar jag vid 12 och slutar efter matten. Har egentligen idrott men den ska jag inte gå på! Är ändå på g att bli förkyld, så det är nog inte så smart att springa. Så jag slutar innan tre någongång!

Ska kila nu, förmodligen få i mig lite vatten och sen blir det ett avsintt av greys!

ett glas med piggelindrink skulle inte vara helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0