TIME TO START

Blev en lugn kväll för min del, egentligen är man ju lite sugen på kolsnäs men man har helt enkelt inte orken till det. + att jag måste plugga imorgon, och vakna upp bakfull.. då är man nog inte på så gött plugghumör (mindre än vad man brukar vara..) Men nej, imorn måste jag verkligen ta mig i kragen, får sluta sitta sådär dagen innan provet är. Har insett att det inte funkar så.

Jag och mamma sitter i soffan just nu, kollar på något dåligt tvprogram. Är ingenting på tvn alls, så det suger. Är skapligt trött just nu så jag funderar faktiskt på att snart gå upp och sova. Har börjat bli lite morgonpigg, förmodligen bara för missen ska busa.

Öhm ja, skriver egentligen för jag absolut inte har någonting att göra. Sen så är det så att jag inte vill att det ska bli onsdag heller. Vill ha helg, helg, helg så onsdag aldrig kommer typ.
Aja, hare bra! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0